Продажа велосипедов и комплектующих, квалифицированный ремонт, консультации и индивидуальный подход к каждому клиенту

Велосипеды, комплектующие, сервис

интернет-магазин велосипедов с 2009 года

Велофорум Херсона

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Велофорум Херсона » КТО НА ЧЁМ » TREK Marlin 2013 - Master General (Павел), Ужгород


TREK Marlin 2013 - Master General (Павел), Ужгород

Сообщений 1 страница 30 из 34

1

УРА!!! Я перший на Закарпатті власник 2013 Trek Marlin

Повна тема по експлуатації мого велосипеда Trek Marlin 2013
Обзор після першого сезону експлуатації Trek Marlin 2013
Переборка вилки SR SOUNTUR XCM V3 MLO

http://s56.radikal.ru/i153/1207/d6/2993c9a60c49t.jpg

Отредактировано Павел (07.12.2012 14:16)

0

2

И как размерчик?? Какой выбрали?? Больше бы информации...

0

3

розмір 19, стендовер як раз вийшов ладонь - на 21-й було би дуже в притик.
ЕТТ: 622мм

Frame Alpha Gold Aluminum, butted & hydroformed tubing, G2 Geometry 19"

Front suspension SR Suntour XCM w/mechanical lockout, preload, custom G2 Geometry w/51mm offset, 100mm travel

Wheels Formula DC20 front hub; Formula DC22 alloy rear hub w/Bontrager AT-650 32-hole double-walled disc rims

Tires Bontrager 29-1, 29x2.1"

Shifters SRAM X4, 8 speed

Front derailleur Shimano Altus

Rear derailleur SRAM X4

Crank Shimano Altus 42/32/23

Cassette Shimano HG31 11-34, 8 speed

Pedals Wellgo nylon platform

Saddle Bontrager Evoke 1

Seatpost Bontrager SSR, 27.2mm, 12mm offset

Handlebar Bontrager Low Riser, 31.8mm, 5mm rise, 9 degree sweep (ахтунг 71!!!! см - тепловоз б.....)

Stem Bontrager SSR, 31.8mm, 10 degree

Headset 1-1/8" threadless, semi-integrated, semi-cartridge bearings

Brakeset Tektro Novela mechanical disc brakes w/Tektro adjustable-reach alloy levers

Grips Bontrager Race

На фото сидіння виставлено під мене (можливо трохи треба буде вперед посунути)
http://s019.radikal.ru/i637/1207/a4/db004cc7e4e0t.jpg

Отредактировано Павел (10.07.2012 17:49)

0

4

Невиговое ЕТТ для 19 размера. У меня и то меньше на 24" =)) Ну какбы велы разные и это понятно.
На фото седло под Вас выставленно.
Штырь где-то на 30 см торчит???

0

5

Тут вище каретка стоїть тому ЕТТ як на рамі 21 під 26"
От геометрія: http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/sport/29er_sport/marlin/#/us/en/model/fit_sizing?url=us/en/bikes/mountain/sport/29er_sport/marlin
Проїхав 2 км, читаю мануал тепер )))
Підсидільний торчить із рами на 20 см (від зажима до болтів) 24 см від зажима до рельс

Отредактировано Павел (10.07.2012 18:38)

0

6

Павел написал(а):

УРА!!! Я перший на Закарпатті власник 2013 Trek Marlin


Мои позравления! Хороший конь для внедорожного катания! Ждем впечатлений от обкатки коня. Как ощущение велика в спусках-подъемах?

Саша написал(а):

Невиговое ЕТТ для 19 размера. У меня и то меньше на 24" =))


У найнеров практически всегда ETT больше чем у гибридов, а тут еще и фирменная гариковская геометрия G2 десяток миллиметров как минимум добавила :)

Павел написал(а):

Тут вище каретка стоїть


Разве? Обычно каретка на одной высоте у 26 и 29.

Отредактировано Миха (10.07.2012 20:16)

0

7

Зробив кружок по міському крос-кантрі парків і найближчому лісі в Ужгороді.
Підйом - завтра коли буду підніматися в реальну горку скажу, сьогодні піднімався по асвальту - різниці нема. Геометрія дозволяє їхати вверх стоячи і реально просить цього.
По спуску - менше трясе, коріняки і всяка туфта пролітається, там де на 26 по фігні напрягався - найнер перекочується (є пару місць)
Вилка - для села прокатить не фігово - мягка (пощастило) - ловить всяку фігню. Локаут (батхерт - MLO - шоб заблокувати треба стати і розгрузити вилку) працює.
По шоссе гуд - їде швидко (діапазон передач просто фантастика). На хрошому асвальтовому спуску можна "поекстремалити" > 60-70 км/год.
Завтра прикручу контакти і в гори. В принципі відчувається деякі плюси порівняно з 26 але не настільки епічно як трубить реклама. Наприклад брусчатка відчувається, бо дехто казав, що не відчувається. Може то через сідло(треба ще носик опустити). Гріпси ще прикольні мягкі. Педалі топталки зручні навіть в тапочках (жаль прийдеться знімати). Якби були такі контакти широка платформа з одного боку і контактна з другого - було б ідеально(мабуть і є тре дивитися).

Про коректність суджень моїх 26-29 не варто брати близько до серця, адже 26 я катав ашан-байки.
Велосипед подобається і відчуття на ньому саме такі як я і думав, навіть краще (вилка, педалі, манетки-зірки).

Мінус - гальма покщо ще щось не дуже.

Головне одне - хто казав найнер неповоротливий, важкий і задумчивий то все фігня, рулиться найнер офігенно, на рельєфі мені архізручно - на крутих спусках (є пару в лісі) не страшно і не норовиш вилетіти вперед, є запас балансування на ньому. Общем СУПЕР!!! Я задоволений. Всім довганям рекомендую брати ТРЕКа, він найдешевший серед найнерів:
Рекомедована ціна Марліна 2013 року - 5450 грн, Ваху 5150 (вроді).

0

8

Павел написал(а):

Велосипед подобається і відчуття на ньому саме такі як я і думав, навіть краще (вилка, педалі, манетки-зірки).


Если велик нравится - это самое главное  :cool:
А тектовские тормоза после притирки работают значительно лучше, хотя скрипеть меньше от этого не перестают.

0

9

у мене поки не скриплять порівняно з Tektro IO - оті були чудними співунами )))

0

10

хороший вел!как по мне-19" рама лучше всего подходит для 29" колес!у меня 21"-очень длинная база,что является проблемой для прохождения побитых тропинок и подобных путей.

0

11

Сьогодні був бойовий тест:
http://s56.radikal.ru/i153/1207/22/ead41b37af64t.jpg
http://s57.radikal.ru/i156/1207/c4/a7839f0020fet.jpg
http://s019.radikal.ru/i631/1207/ec/25c107cc60e8t.jpg
http://i056.radikal.ru/1207/48/5f160912e560t.jpg
http://s54.radikal.ru/i144/1207/5e/827d91a3b382t.jpg
http://s018.radikal.ru/i508/1207/a9/0284d5b6fe40t.jpg
http://s019.radikal.ru/i629/1207/77/d1d7871ecf59t.jpg
http://s48.radikal.ru/i122/1207/92/05ec55ec0e8ft.jpg
http://s001.radikal.ru/i196/1207/73/b4e6ad6b877at.jpg
http://s019.radikal.ru/i629/1207/81/6615f431d4a3t.jpg
http://s019.radikal.ru/i609/1207/1a/047fb903a634t.jpg
гора Анталовецька поляна(968 м). Виїзд на велосипеді за 1 год 15 хвилин
Трек, відео та ін. Зараз буде

Отредактировано Павел (11.07.2012 21:52)

0

12

тааак,по чем у вас,в Ужгороде недвижимость?) великолепные места!!!

0

13

аренда квартири - від 800 грн/міс
гостинниці - от 90 грн/добу (совок стайл)

Маршрут вчорашньої обкаточки:
http://www.bikemap.net/route/1698326
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=csaumndzsgcxzaha

Отредактировано Павел (12.07.2012 07:36)

0

14

Цвет отличный - очень нравится)))
Мой салатовый марлин рядом не стоит))

0

15

Да ладно, зажени його в гори і пофоткай - все там ОК.

0

16

Скучний велік Марлін. Одно шо робив то гальма настраював і покришку повернув (бо стояла задом на перед)... Ну витирав, мазав ланцюг, скукота...

0

17

Павел
2 тыс и начнется замена раходников. А так просто ухаживайте.

0

18

замена расходников придает байку веселья?)
Павел
а чего не хватает то в нем?
З.Ы. жил бы я на западной-на хардтрейлы даже бы и не смотрел :)

Отредактировано Morvis (30.07.2012 00:56)

0

19

А я би дуже дивився. От я вчора випер на веліку сюда: http://uk.wikipedia.org/wiki/Рівна_(гори)
на підвісі було би важкувато... на підйомі ~ 10 км я навіть вилку блочив... а вниз то таке - чим більше мартьорів тим скорше хочеться їхати щоб отримати то же адреналін. тож підвіс тут у нас треба дуже легкий і досить міцний і продвинутий. А такий коштує 3 штуки баксів. тож пока матрасим на хардтейлі - дупа болить но ми терпим..

Отредактировано Павел (30.07.2012 19:08)

0

20

Павел написал(а):

Скучний велік Марлін. Одно шо робив то гальма настраював і покришку повернув (бо стояла задом на перед)... Ну витирав, мазав ланцюг, скукота...

зломав задній переклюк Sram X4 - як сам не знаю, чи то гілляка чи то камінь.... замінив на Х7 9 шв. (все підійшло без заміни манеток). Також замінив ланцюг на КМС-Х8.

В перспективі після зносу кассети планую перейти на кассету HG-61 у версії 12-36 щоб на екстремальних апхілах було ще більше сили тяги (на 5.5%) і більший каденс, а також менша різниця між двома найтяговішими передачами. Зараз добився того, що можу йти в підйом на каденсі до 90-100.

Отредактировано Павел (04.08.2012 00:07)

0

21

Надихнутий тим як чотко Саша перебирає вилки, а я в Ужгороді сижу кумарюся.... руки зачесалися - перебрав злегка вилку SR Sountur XCM V3. Зняв з неї штани, зацінив як там сухо і змастив. Заодно підрізав еластомер на 2 см. Якщо ход вилки не зросте потім підріжу ще. Фото: http://velosiped.uz.ua/viewtopic.php?f=4&t=75

Отредактировано Павел (10.08.2012 21:01)

0

22

Павел
Все првильно сделали)
Катайтесь на здоровье. Также попробуйте проехать без эластомера, пробои и т.д. Как оно покажет.

0

23

Та я раніше ніж за місяць туди лізти не буду. Сьогодні їду в гори там і побачу на який ход відробить вилка після легкої модернізації.

0

24

хороший байк, глаз радует )

0

25

дякую, з білою ребою і на людських колесах взагалі буде огонь (це вже до весни плани)

0

26

пробіг 1744, політ нормальний
- докрутив люфт у задній втулці
- перемазав вилку

- зломав уж міняний переклюк Х7 - зібрав його заново. поки робить, далі буде видно. В майбутньому (коли все зноситься) перехід на 12-36 касету 9шв. Шимано і перклюк Х7. Срам.

0

27

Пробіг > 4000 км
Вилку замінив на Rock Shox SID RL 29 2012 dual air
Гальма поставив Elixir 3 + ротори HS1 avid
скинув більше кілограма.
Ободи поміняв на більш міцні (і важкі) пістоновані Bontrager AT-850 (поки навіть після легкого ДХ колеса в нормі)
http://s019.radikal.ru/i601/1302/ab/6b748b80d3d1t.jpg
Зиму всю відкатав (аж сам в шоці від того)...

0

28

Павел
Почему именно сид?
Еликсиры и нш1 тормозят вообще?

Помните свою прошлую тему про Ардис? что скажете сейчас?

0

29

Why SID? Так запропонували по ціні коробочної реби тож гріх було відмовлятися.... Авід гальмує нормально. На низьких швидкостях можна стати на диби, на більших просто "поре" ну я не дуже таким займаюся екстренним гальмуванням. Одним пальцем блокує перед зад без проблем. Коли мокрий трохи скрипить. Чому еліксир? Тому що срам/авід/рокшокс феншуй буде )))
Ардіс? Якби цей велік у мене щез (пропав), грошей би було пару тисяч і все без перспектив то я би взяв знову ардіс якби він був заточений під мій рост і мав трошки гальма кращі і вилку (наприклад коррадо екшн - то й же ардіс тільки вже має більші ростовки) Та це таке. Враховуючи досвід колег то бачу, що їх підвіси мають ресурс підшипників не в 5 раз більше ніж в мого ардіса був. А ціна... ну то таке. Ясно, що Ардіс я купляти не буду бо націлений на підвіс. доведеться повертатися це точно (до серйозного підвіса ДХ - плани на наступний 2014 рік). Жити за 10 км від Карпат і не мати даунхільного байка це не феншуй. Сід пробудив жагу до швидкого спуску (на відміну від ХСМ який тупо гасив усі намагання їхати).

Отредактировано Павел (02.03.2013 08:00)

0

30

Сид еще как сид, а вот с эликсирами вы поспешили, нt лучшие тормоза на рынке.
ну а в целом поздравляю с немаловажными обновлениями байка

Отредактировано Heitaver (02.03.2013 12:17)

0


Вы здесь » Велофорум Херсона » КТО НА ЧЁМ » TREK Marlin 2013 - Master General (Павел), Ужгород